« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U razdoblju od 22. do 28. travnja 2024. učenici 2. i 3. razreda smjer ekonomist aktivno su sudjelovali u obilježavanju Dana medijske pismenosti. Koz raznolike aktivnosti poput izrade plakata i uređivanja školskog panoa, stekli su dublje razumijevanje medija te usvajaju kritičko mišljenje. Drugaši su pod vodstvom nastavnice Anite Grkov i Josipe Rejo-Radenković rješavali anketu "Jesi li aktivan ili pasivan na društvenim mrežama?"
Učenici 3.d razreda sudjelovali su u filmskom natječaju "Priče s interneta: inspirirano stvarnim događajima" koji je organiziran u suradnji Agencije za elektroničke medije, Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i Hrvatskoga filmskog saveza, Njihov film pod nazivom "Tko sam ja?" prikazuje predstavljanje mladih ljudi na društvenim mrežama koje nema veze s realnošću.
Ova iskustva pružila su im važne alate za suočavanje s izazovima koje donosi digitalno doba.
(tekst: učenici)