preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Lucića Trogir

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Facebook škole

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 2. 2021.

Ukupno: 99598
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Reportage.ilucic – 3.a und unsere Deutschlehrerin Vilma Alfirević
Autor: Lucija Dražić Šegrt, 14. 12. 2022.

PROJEKTNI ZADATAK 3.a na njemačkom jeziku "Reportage. ilucic" - video materijali - pogledajte ovdje!

Proteklih šest mjeseci učenici 3. A jezične gimnazije sudjelovali su u projektu „Reportage.ilucic“ u sklopu nastave njemačkog jezika i pod mentorstvom prof. Vilme Alfirević. S ovim projektom ostvarili su razne ciljeve kao što je uporaba njemačkog jezika u javnom okruženju, uporaba novinarskog stila, istraživanje kulturne baštine i socijalnog života grada Trogira, integriranje komunikacije i tolerancije među učenicima, jačanje timskog rada te kreativna uporaba digitalnih medija.

Iako su učenici u početku bili skeptični i obeshrabreni oko projektnog zadatka, timskog rada, svladavanju straha oko jezične barijere, vlastite kreativnosti, ipak je na kraju prevladao osjećaj zadovoljstva jer su pobijedili postojeće strahove. Bilo je potrebno puno strpljenja, međusobnog razumijevanja, kreativnosti i odvažnosti da izađu na ulice nakon samo dvije godine učenja novog stranog jezika i u živoj stvarnosti suoče se s jezično – komunikacijskim izazovima. Obilje smijeha u provođenju projekta zbližilo ih je i povezalo u timskom radu, a motivacije nije nedostajalo jer sa svakom ostvarenom aktivnošću, primali su pohvale „s ulice“, oduševljavali se pristupačnošću turista i slučajnih prolaznika. Shvatili su da je najteže nešto započeti, ali da su sposobni ostvariti zadane ciljeve. Naravno, cijelo vrijeme radilo se pod budnim okom profesorice Vilme koja je učenike usmjeravala i hrabrila da ustraju u svojoj kreativnosti. Uz poticaj profesorice i međusobno ohrabrenje nadmašili su vlastita očekivanja. Unatoč fonetskim pogreškama, odlučili su ne ispravljati  pogreške „s terena“ jer su svjesni da bi ih njemački govornici razumjeli.

U konačnici, ne želimo biti veliki kritičari našim učenicima i tražiti jezične i druge pogreške u njihovim ostvarajima, prostora za napredak u učenju uvijek ima, to je dio procesa, ali želimo istaknuti da ovakvi projektni zadaci učenicima daju podstreh, dodatni poticaj,  da osvijeste vlastite sposobnosti i mogućnosti. Oni su u tome uspjeli jer je potrebna velika doza hrabrosti da bi se u stvarnim životnim situacijama odvažilo primijeniti ono što se uči u učionici.

Što kažu učenici?

„Smišljam nove ideje.“ (Antonio)

„Voljela bih ovako nešto probati i na drugim jezicima“ (Lucija)

„Bili smo nesigurni u svoje talente i znanje jezika, ali sad vidim da možemo, da smo sposobni.“ (Karla)

„Bilo je baš zabavno.“ (Danijela)






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju