« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
stranicu uređuje: Tajana Bundara, prof.mentor engleskog i njemačkog jezika
Osnivač i koordinator: Tajana Bundara, SŠ Ivana Lucića - Trogir
Suosnivač: Fotini Evangelou 3rd Gymnasium “Domna Visvizi”, Aleksandropolis, Grčka
Partneri:
Anita Vuletin, SŠ Ivana Lucića – Trogir, Hrvatska
Anita Živković, Tehnička škola, Šibenik , Hrvatska
Panagiota Lazaki, 3rd Gymnasium “Domna Visvizi”, Aleksandropolis, Grčka
Nuno Simoes, Escola Secundária Avelar Brotero - Coimbra – Portugal
Ciljna skupina: 3.d
Kratak opis projekta:
eTwinning projekt " AI-Powered Presentation Mastery: Elevating Your Communication Game " okuplja učenike iz različitih zemalja kako bi istražili, učili i primijenili nove spoznaje o umjetnoj inteligenciji (AI) te unaprijedili proces učenja. Kroz suradnju i razmjenu ideja, učenici će istraživati različite aspekte AI-a, uključujući primjene u obrazovanju, alate za personalizirano učenje i etičke dileme. Cilj je potaknuti inovativno razmišljanje među učenicima i stvaranje novih metoda učenja potpomognutih AI-em. Ovaj projekt pruža priliku za međunarodnu suradnju, dijeljenje iskustava i razvoj digitalnih kompetencija, dok učenici istražuju kako AI može unaprijediti njihovo obrazovanje.
Cilj nam je razviti sljedeće:
• vještinu kritičkog razmišljanja
• interkulturalne kompetencije
• inovativno razmišljanje
• vještinu rješavanja problema
• vještine čitanja, slušanja i govorenja
• socijalnu i emocionalnu inteligenciju
• digitalne kompetencije
• znanje engleskog jezika
Očekivani rezultati
• Učenički AI-proizvodi vezani uz njihovo interesno područje i strukovne predmete
• Kolekcija učeničkih savjeta koje AI-alate koristiti i zašto
Međunarodni virtualni susret
Na prvoj međunarodnoj konferenicji učenici su prikazali svoj odabir AI-alata za obradu tema prema izboru. Naš 3.d odabrao je teme iz predmeta Računovodstvo, Statistika, Marketing, Bankarstvo. Luna Harašić i Antonija Paljuca vješto su prezentirale kolekciju uradaka 3.d. Po pitanju uporabe engleskog jezika i prezentacijskih vještina naše učenice su pokazale visok nivo jezičnih kompetencija, interkulturalnih kompetencija, te prezentacijskih vještina.