« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Stranicu uređuje: Tajana Bundara, prof.mentor
Question everything
Osnivač projekta: Tajana Bundara, prof.mentor
Su-osnivač projekta: Snježana Krištofik Juranić, prof.izvrsni savjetnik
Sudionici: Mariella Sorrentino, prof.
Anita Vuletin, prof.savjetnik
Vjekoslava Radić, prof.mentor
4.d
Debata predstavlja vrijednu aktivnost koja promiče rješavanje problema, inovativno razmišljanje, kritičko razmišljanje kao i sve ostale vještine koje učenicima trebaju za akademska i životna postignuća. Debata predstavlja kamen temeljac svakog zdravog društva; stoga je ključno opremiti naše studente vještinama koje će im izoštriti um, pomoći im da izgrade svoj karakter i svijet oko sebe. Sposobnost propitivanja argumenata na temelju činjenica pomaže učenicima da sami donose odluke. Artikulacija misli i njihovo prenošenje u smislene riječi u kombinaciji s jakim prezentacijskim vještinama poboljšavaju ne samo govorne vještine učenika, već i podržavaju njihovo samopoštovanje i vještine rješavanja sukoba. Debata poboljšava razradu vlastitih ideja i prisiljava nas da budemo/postanemo aktivni slušatelji. Potrebna je logična rasprava kako bi se provela uspješna debata, koja podrazumijeva temeljita istraživanja potrebna za strukturiranje koherentnih argumenata. Element vremena je tu da pomogne učenicima prioritizirati ideje. Unutar međunarodnih timova želimo pripremiti naše učenike za različite debatne teme – one povezane s njihovim specifičnim strukovnim predmetima kao i one povezane s općim kulturnim i životnim kompetencijama. Debatne sesije će se odvijati na virtualnim platformama. Teme debate koristiti će se za unaprjeđenje vještine pisanja.
Radni proces
rujan 2022.
listopad 2022.
studeni 2022.
prosinac 2022.
siječanj 2023.
veljača 2023.
Debate na teme:
ožujak 2023.
travanj 2023.
Debatne teme:
svibanj 2023.
lipanj, srpanj, kolovoz 2023.
diseminacijske aktivnosti
Internacionalna debata na engleskom jeziku
Hard work pays off, kaže engleska poslovica, pa su tako danas, 30.11. 2022., učenici 4.d uspješno debatirali s učenicima iz grčke gimnazije 3rd Gymnasium Alexandroupolis „Domna Visvizi“ na temu koju je pripremila prof.Bundara - GMOs have made the world a better place.
Nastavna jedinica za provedbu navedene debate:
https://drive.google.com/file/d/1O-w9jPId9vyNfoEbClQwEJY10jbZys6v/view?usp=drive_link
Pripreme za ovu internacionalnu aktivnost započele su u rujnu, a učenike su pripremale prof. Anita Vuletin i prof. Tajana Bundara. Za učenike je pripremljena posebna nastavna jedinica na engleskom jeziku koja je učenicima omogućila usvajanje zadane teme, proces i tijek same debate. Forma debate prilagođena je razrednoj situaciji i samom projektu.
Prof.Bundara organizirala je debatnu seansu putem Google Meet-a, a sve je glatko proteklo zahvaljujući kompetencijama i stručnosti prof. Vjekoslave Radić. Dodatnu IT-podršku pružili su i učenici Leo Rinčić, Bože Đukić i Nina Viljac.
U našim redovima glavne uloge debatanata odigrali su Vanna Veljača, Viktor Letaj, Marta Civadelić, Nikolina Mitar, Sara Mamut, Nika Trogrlić i Petra Oštrić. Bio je to prikaz sjajnih britkih mladih umova, koji su demonstrirali uspješno i tečno vladanje engleskim jezikom u kombinaciji sa znanjem zadane teme.
Nakon debate moderatori, prof. Panagiota Lazaki, prof. Foteini Evangelou, te prof. Tajana Bundara učenicima su dali povratnu informaciju o uspješnosti cijele izvedbe. Prof. Lazaki pripremila je i online evaluaciju cijele e-aktivnosti, a rezultati slijede.
U 2. polugodištu slijedi i novi debatni duel.
Veselimo se!
2. internacionalna debata na engleskom jeziku
22.03 2023., učenici 4.d još jednom su uspješno debatirali s učenicima iz grčke gimnazije 3rd Gymnasium Alexandroupolis „Domna Visvizi“ na temu - Should zoos be abolished?
Pripreme za ovu internacionalnu aktivnost započele su u siječnju, a učenike su pripremale prof. Anita Vuletin i prof. Tajana Bundara. Ovog puta prof.Lazaki i prof.Evangelou su pripremile posebnnu nastavnu jedinicu na engleskom jeziku koja je učenicima omogućila usvajanje sadržaja zadane teme.
Prof.Bundara organizirala je debatnu seansu putem Microsoft Teams aplikacije. Debata je snimljena i podignuta na TwinSpace tako da partneri iz Italije i Našica mogu pogledati debatu i evaluirati (vršnjačko vrednovanje).
Učenici 4.d pokazali su visoku razinu jezično-komunikacijskih kompetencija na engleskom jeziku, te odlično snalaženje unutar odabrane teme.
Nakon debate moderatori, prof. Panagiota Lazaki, prof. Foteini Evangelou, te prof. Anita Vuletin i prof.Tajana Bundara učenicima su dali povratnu informaciju o uspješnosti cijele izvedbe.
Bio je to jedinstven jezični duel!