preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Lucića Trogir

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Facebook škole

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 2. 2021.

Ukupno: 99598
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PEDAGOŠKE DETERMINANTE ŠKOLSKIH IZOSTANAKA
Autor: Lucija Dražić Šegrt, 21. 12. 2020.

 

Izostanci učenika, uvijek aktualnu temu, obradile su u svom pedagoško-istraživačkom radu mr.sc. Perislava Bešić-Smlatić, prof. savjetnik, i Antonia Šalov, mag. pedagogije.  

U nastavku teksta pročitajte uvod autorica, a cijeli njihov rad možete pročitati na sljedećem linku: Pedagoške determinante školskih izostanaka.

           "Izostajanje učenika s nastave jedan je od najzastupljenijih problema u svakodnevnom životu škole. Izostanci učenika srednjih škola trajna su pojava u srednjoškolskoj svakodnevici te se može reći da nema nijednog razrednog ni nastavničkog vijeća koje ne razmatra taj problem neprestano, pokušavajući pronaći model po kojemu će što objektivnije, pravednije i individualno promatrati uzroke i razloge izostajanja te količinu izostanaka iz škole sa svim posljedicama (Bilankov, Hitrec, 2004). Svakodnevni pokazatelji upozoravaju na složenost ove pojave koja se sve učestalije manifestira u našoj školskoj praksi (Ujević i sur., 2004).

Analizom razvojnih planova škole zadnjih  pet godina uočljivo je da je škola stavila naglasak na stvaranje pozitivnog školskog ozračja, projektnu nastavu, interdisciplinarni pristup u poučavanju, poticanju stručnog usavršavanja i samoobrazovanja učenika i nastavnika te uvođenje suvremenih metoda rada kako bi se unaprijedio odgojno-obrazovni proces te ostvarili odgojno- obrazovni ciljevi. S ovim pristupom se na razini škole već vidi boljitak, no izostanci su još uvijek prisutni, stoga ovim radom željeli smo  vidjeti koliko se ovakvim pristupom doista postiglo u smanjenju broja izostanaka. Također, ovim istraživanjem željeli smo utvrditi sličnosti i razlike u odgovorima među ispitanicima s obzirom na: spol, program i razred koji učenici pohađaju te školski uspjeh."  (Bešić-Smlatić i Šalov, 2020.)






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju