« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
VOLONTIRAJ ZA PRIRODU, VOLONTIRAJ ZA SEBE!
SIGURNOST NA INTERNETU
PREDSTAVLJANJE ŠKOLE - TV JADRAN
Bešić-Smlatić, P.; Šalov, A. 2020.
Pedagoške determinante školskih izostanaka.
Projekt Čuvari baštine - Tv Jadran
Prilog s Gradskog radija Trogir
Izostanci učenika, uvijek aktualnu temu, obradile su u svom pedagoško-istraživačkom radu mr.sc. Perislava Bešić-Smlatić, prof. savjetnik, i Antonia Šalov, mag. pedagogije.
U nastavku teksta pročitajte uvod autorica, a cijeli njihov rad možete pročitati na sljedećem linku: Pedagoške determinante školskih izostanaka.
"Izostajanje učenika s nastave jedan je od najzastupljenijih problema u svakodnevnom životu škole. Izostanci učenika srednjih škola trajna su pojava u srednjoškolskoj svakodnevici te se može reći da nema nijednog razrednog ni nastavničkog vijeća koje ne razmatra taj problem neprestano, pokušavajući pronaći model po kojemu će što objektivnije, pravednije i individualno promatrati uzroke i razloge izostajanja te količinu izostanaka iz škole sa svim posljedicama (Bilankov, Hitrec, 2004). Svakodnevni pokazatelji upozoravaju na složenost ove pojave koja se sve učestalije manifestira u našoj školskoj praksi (Ujević i sur., 2004).
Analizom razvojnih planova škole zadnjih pet godina uočljivo je da je škola stavila naglasak na stvaranje pozitivnog školskog ozračja, projektnu nastavu, interdisciplinarni pristup u poučavanju, poticanju stručnog usavršavanja i samoobrazovanja učenika i nastavnika te uvođenje suvremenih metoda rada kako bi se unaprijedio odgojno-obrazovni proces te ostvarili odgojno- obrazovni ciljevi. S ovim pristupom se na razini škole već vidi boljitak, no izostanci su još uvijek prisutni, stoga ovim radom željeli smo vidjeti koliko se ovakvim pristupom doista postiglo u smanjenju broja izostanaka. Također, ovim istraživanjem željeli smo utvrditi sličnosti i razlike u odgovorima među ispitanicima s obzirom na: spol, program i razred koji učenici pohađaju te školski uspjeh." (Bešić-Smlatić i Šalov, 2020.)