« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
VOLONTIRAJ ZA PRIRODU, VOLONTIRAJ ZA SEBE!
SIGURNOST NA INTERNETU
PREDSTAVLJANJE ŠKOLE - TV JADRAN
Bešić-Smlatić, P.; Šalov, A. 2020.
Pedagoške determinante školskih izostanaka.
Projekt Čuvari baštine - Tv Jadran
Prilog s Gradskog radija Trogir
Prethodno Danima medijske pismenosti učenici 4.d razreda ekonomskog usmjerenja posjetili su Gradski radio Trogir te su se upoznali s radom omiljenog radija kao važnog medija za Trogir i okolicu. Uočili su izraženu društvenu ulogu radija kao sredstva zabave i oglašavanja koji ukazuje na moćan informativni medij. Marketinški radijski stručnjaci objasnili su učenicima zašto je radio savršeni odgovor na potrebe lokalne zajednice u kontekstu oglašavanja te su ih poučili kako se priprema i snima promotivni oglas. Terensku nastavu iz predmeta Marketing održala je prof. Josipa Rejo Radenković. Na učioničkoj nastavi u sklopu nastavne cjeline "Promocija" učenici su podijeljeni u grupe izrađivali televizijski oglas sukladno potkategoriji oglašavanja.