« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
VOLONTIRAJ ZA PRIRODU, VOLONTIRAJ ZA SEBE!
SIGURNOST NA INTERNETU
PREDSTAVLJANJE ŠKOLE - TV JADRAN
Bešić-Smlatić, P.; Šalov, A. 2020.
Pedagoške determinante školskih izostanaka.
Projekt Čuvari baštine - Tv Jadran
Prilog s Gradskog radija Trogir
Motivirana i inspirirana virtualnim gostovanjem i predavanjem prof . Anite Peti-Stantić i pozitivnom povratnom informacijom 2.d razreda, Tajana Bundara nadogradila je tu odgojno-obrazovnu komponentu poticanja čitalačke kulture, te je s 2.d nastavila s aktivnostima na nastavi engleskog jezika, no proširivši suradnju s osnovnim školama – OŠ Kman-Kocunar- Split, prof. Snježana Omazić, OŠ Nikole Hribara – Velika Gorica, prof.Sanja Božinović, OŠ Popovača, prof. Snježana Pavić i OŠ Vladimir Nazor – Čepin, prof.Lidija Šaravanja.
U prvoj fazi srednjoškolci su dobili za zadatak pročitati i pojednostavniti zadane kratke priče na engleskom jeziku, tj. napisati sažetke zadanih priča kako bi ih prilagodili osnovnoškolcima. Kako bi se učenici uspješno pripremili za pisanje sažetaka, prof.Bundara je izradila radionicu za 2.d – Kako napisati sažetak.
Dana 10. svibnja organizirana je prva videokonferencija s osnovnim školama. Srednjoškolci su čitali osnovnoškolcima sažetke priča, učvrstivši njihovo znanje vokabulara pomoću online-kviza i provjerivši slušanje s razumijevanjem pomoću pitanja. Svaka priča nosila je i pouku, a entuzijastični juniori nudili su ih, naravno, na engleskom jeziku.
U drugoj fazi rada, unutar svojih grupa, učenici su dobili sljedeće zadatke: izraditi bookmarkere, video-mamce za navedene pročitane priče, naslovnice priča i video-priče. Na poveznici možete pogledati jedan od prvih uradaka. https://youtu.be/MGDth_e4zBc
Uradak učenica iz 2.d Antonie Piteša, Klare Bočina, Ivane Šimić pogledajte ovdje.
U trećoj, i trenutno završnoj etapi, učenici će predstavljati jedni drugima digitalne uratke kao rezultat čitalačke aktivnosti.
Priče koje su korištene za ovaj slijed aktivnosti uzete su iz knjiga Buda za laku noć, Buddha at bedtime, autora Nagaraja, Dharmachari. To su priče koje sadrže inspirirajuće moralne poruke.