preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Lucića Trogir

Login
Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

 

Stranicu uređuje: Tajana Bundara, prof.mentor

Osnivač projekta:

Tajana Bundara, prof.mentor

Su-osnivač:

Hanna-Kaisa Malinen, English Teacher, MEd., International coordinator

Sudionici:

Ville Kempas, Anita Vuletin, prof.savjetnik, Sanja Božinović, prof.izvrsni savjetnik, Snježana Omazić, prof.savjetnik

                    1.d, OŠ Kman Kocunar iz Splita, OŠ Nikole Hribara iz Velike Gorice i Mutalan koulu škola iz Finske

Opis projekta

Čitanje jača um. Potiče pamćenje, razbuktava maštu, poboljšava analitičke sposobnosti, vještine razmišljanja. U ovom projektu krećemo korak dalje – povezujemo različite generacije pomoću čitanja na način da stariji učenici (1.d) složene priče prilagođavaju mlađim učenicima (OŠ Kman Kocunar iz Splita, OŠ Nikole Hribara iz Velike Gorice i Mutalan koulu škola iz Finske).  Osim što trebaju savladati vještinu sažimanja složenijeg teksta, naši učenici trebaju izraditi i niz digitalnih proizvoda. E-zadatke koji slijede nakon čitanja prilagođenih priča svaka škola prilagođava svojoj razrednoj i dobnoj situaciji, pa će neke škole izrađivati video-priče, video-mamce, GIFove, kratke skečeve, a neke Minecraft igrice.

Naš je cilj razviti sljedeće:

• vještine kritičkog razmišljanja

• inovativno razmišljanje

• vještine rješavanja problema

• vještine čitanja, slušanja i govorenja

• međukulturne kompetencije

• socijalnu i emocionalnu inteligenciju

• digitalne kompetencije

• komunikacijsko-jezične kometencije na engleskom jeziku

Proces rada

Priče su odabrane iz zbirke priča ‘ Buddha at Bedtime ’, Dharmachari Nagaraja. Ovo su priče o ljubavi i mudrosti koje potiču suosjećanje, maštu i kreativnost. Planiramo održati tri online međunarodne konferencije na kojima će učenici izmijenjivati projektna iskustva i rezultate.

rujan 2022.

•upoznavanje sudionika s radnim procesom

listopad 2022.

•pripreme za prvu online konferenciju: On the Same Page Conference

  • stariji učenici šalju mlađima sažetke priča
  • izrada digitalnih proizvoda

studeni 2022.

• konferencija On the Same Page – učenici prikazuju svoje proizvode svojim vršnjacima, vršnjačko vrednovanje

prosinac 2022.

• e-zadaci: izrada edukativnih igara, videozapisa, meme-ova, gif-ova…

  • priprema novog seta priča

siječanj, veljača 2023.

• pripreme za 2. internetsku konferenciju

  • stariji učenici šalju mlađima sažetke priča
  • izrada digitalnih proizvoda

ožujak 2023.

  • International Fiction Addiction Festival

travanj, svibanj 2023.

• izrada završnih proizvoda

• refleksija i evaluacija

lipanj, srpanj 2023.

• diseminacija

Očekivani rezultati

• poboljšane vještine čitanja, slušanja i govorenja

• razvijenija vještina kritičkog razmišljanja

• poboljšane digitalne vještine

• unaprijeđeno znanje engleskog jezika

• pojačana socijalna i emocionalna inteligencija

• poboljšana motivacija za čitanje

• potaknuta mašta i kreativnost

• jača veza među generacijama

Sažetke priča možete pogleadti u ovoj Sway-kolekciji:

https://sway.office.com/F8t5WoZbCdGnz5fR?ref=Link&loc=play

2.dio projektnih aktivnosti

https://sway.office.com/zyiuTvxngEjChMr2?ref=Link

 1. međunarodna smotra čitalačkih aktivnosti - On the Same Page

21.11. 2022. prof. Tajana Bundara organizirala je 1. međunarodnu konferenciju na kojoj su učenici partnerskih škola i zemalja predstavili svoje proizvode. 

Bila je to interaktivna izložba bogatih video-priča, stripova i ostalih učeničkih uradaka nastalih iz sažetaka kompleksnih priča. Naime, učenici 1.d su složene priče prilagodili osnovnoškolcima uz niz interaktivnih zadataka pomoću kojih smo provjerili čitanje s razumijevanjem - spoj vještine čitanja s digitalnim alatima i vještinama 21.stoljeća.

Srednjoškolci su bili ugodno iznenađeni ozbiljnim pristupom projektnim aktivnostima i angažmanom učenika osnovnih škola. Mentori škola partnera, prof.Snježana Omazić, prof.Sanja Božinović suštinski su motivirali svoje učenike na rad.

1.d moderatori konferencije - Fani Babić, Mihovil Papić. Aron ratko brajković, Emma Strauss

Visok nivo entuzijazma u Finskoj

 

Animirani sažetak priče u izvedbi 9-godišnjih Finaca

Isječak iz stripa

Uradak iz OŠ Kman-Kocunar, Split pod vodstvom mentorice prof.Snježane Omazić

Pouke iz priča

Avatari glavnih likova

Na kraju smo proveli vršnjačko vrednovanje i prema glasovima vršnjaka za najomiljenije uradke proglašeni su video uradci 9-godišnjih Finaca.

Evo kakva je bila atmosfera u finskim redovima - vatromet euforije!

 

 2. međunarodna smotra kreativnosti - Internationa Fiction Addiction

13.03. 2023. prof. Tajana Bundara organizirala je 2. međunarodnu konferenciju u 1.d. Sudionici su bili mentorice učenika iz OŠ prof.Snježana Omazić i prof.Ville Kempas iz Finkse i njihovi marljivi učenici.

Ovog puta mlađi učenici su dobili ključne riječi iz priča na osnovu kojih su pogađali sadržaj priče i izrađivali potpuno nove verzije priča pomoću digitalnih alata. Mašta je radila svašta, pa smo dobili nove zanimljive inačice priča, a učenici su se služili IKT-alatima po izboru, važan moment i za nas nastavnike, zapravo projektni dio u kojem mi, nastavnici, učimo od učenika. Pa su nastali book traileri pomoću Robloxa, potpuno nova priča u Minecraftu, zatim video-priča u Gatcha alatu, itd.

Evo nekih primjera:

OŠ Kman-Kocunar Split, mentorica prof.Snježana Omazić

Alat: Gatcha

Fani Babić 1.d, mentorica prof.Tajana Bundara

Alat: gif maker

OŠ Kman-Kocunar Split, mentorica prof.Snježana Omazić

Alat: Roblox

OŠ Kman-Kocunar Split, mentorica prof.Snježana Omazić

Alat:Roblox

Refleksija i evaluacija

Na poveznicama možete poslušati impresije učenika o projektu:

https://voca.ro/169m1DolT9DL

https://voca.ro/1jrX2iI8Eqrf

https://voca.ro/197XB4jhmDOa

 

 

Diseminacija

19.05.2023. u Beogradu na Učiteljskom fakultetu prof. Bundara predstavila je projekt na internacionalnoj konferenciji u organizaciji ELTA Serbia. Izabrana je kao predstavnik HUPE organizacije.

Evo što piše u izvješću ELTE s konferencije:

"Seizing the 7Cs within the Mixed Minds Talk by Tajana Bundara, a teacher from Croatia,presented the international project promoting reading skills and it sounded like an inspiring initiative. It was great to hear that the project focused on cooperation and communication at different educational levels, utilizing digital technology to enhance learning experiences. The main question Tajana posed was how teachers could teach their students skills important for their

careers. The mention of the 7Cs as the backbone of the project indicated a comprehensive approach to education, encompassing important skills such as critical thinking, creativity, collaboration, communication, computing and IT literacy, cross-cultural understanding/citizenship, and career, that are essential for lifelong learning and success in the modern world.
During her practical presentation of the project, she provided a plethora of useful tips and strategies to help the teachers and students achieve their goals. These tips were actionable and aimed at offering practical guidance.The intention of empowering students with reading comprehension skills while adjusting the degree of language mastery to different educational levels was commendable. By tailoring the approach to each student's abilities, the project aimed to ensure that all students could engage meaningfully with the material and develop their reading skills effectively. The incorporation of IT tools and international cooperation added another dimension to the project. By utilizing digital technology, students could enhance their creativity, critical thinking, and problem-solving abilities. These skills are crucial in the 21st century, where technological advancements and global connections play an essential role in various aspects of life. Projects like this demonstrate the power of integrating different elements of education to create engaging and effective learning experiences. By combining reading skills, technology, international cooperation, and the development of essential 21st-century skills, the project offers students a well-rounded educational experience that prepares them for future success.
 
Highlights
 
The most useful workshops: “Seizing the 7Cs within the Mixed Minds” by Tajana Bundara, by far. She was efficient and extremely focused on presenting her project thoroughly. She offered so many direct and clear instructions which I was able to apply immediately in my own classroom. Also, "The Art of Giving Good Instructions" by Lindsay Clandfield, a practical and hands-on experience at its best, with high level of usefulness."
 
Uručak s predavanja

https://drive.google.com/file/d/1qAD2woDywjX6WD9HK8mijKvzNjyttln7/view?usp=drive_link

preskoči na navigaciju