« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Akcijska istraživanja su važan faktor za unapređenje školskog sustava. U ovim promjenama u kojima se nalazimo nastavnici, stručni suradnici trebaju postati aktivni istraživači odgojno-obrazovog procesa, a rezultati koje dobiju su pokretači kvalitet odgojno-obrazobne prakse. Time oni postaju refleksivni praktičari (Schoen, 1984.). U istraživanjima se polazi od njegovih potreba, problema. Dobivenim rezultatima mogu samostalno odrediti kako dalje.
Predmet istraživanja su često evaluacije rezultata odgojno-obrazovne prakse.
Na ovoj stranici, objavljivat ćemo akcijska istraživanja provedena u školi.